Ceritera ku..

Friday, November 9, 2012

poing..poing..

Salam..
Alhamdulillah..
Ketakutan yang dialami semenjak dua menjak ini telah terjawab..hehe..skema alu..(-,-)
Seperti yang aku cerita kat post yang sebelum ini..
Result aku keluar hari ni..
Alhamdulillah..CALCULUS..I love You..
Kita tak akan berjumpa lagi..hehe..
aku lulus semua..berapa tuh x yah tau..yang penting aku lulus semua..haha..
Tahniah kat semua kawan aku..
Majoriti semua pointer meningkat semester nih..hii..
TAHNIAH…
Aku dan keluarga dah selamat sampai di KL hari ini..
Thanks aaa syerah sanggup datang airport ritok untuk saja2..hehe..
Kuih juak..hii..
Esok aku ada perjalanan yang jauh lagi..
Nak balik kampung Batu Pahat..
Mr Taxi hari ini sungguh dahsyat sampai memeningkan kepala aku sampai sekarang..hoho..
 ok..only short post..hihi..
salam.. =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...