Ceritera ku..

Friday, January 10, 2014

Popo Amoi

Salam..
Ada apa dengan popo amoi??..hihi..
Fyi, mungkin ada segelintir yang sudah lama tahu & ada jugak yang belum tau..=)
Bedak cap amoi*popo amoi* ni boleh bersihkan gelang,cincin dan seangkatan dengannya yang berunsurkan silver (betol ke x ayat..haha)..
apa2 yang silver la..kira boleh la jimat ckit kan..x payah nak beli cecair pe benda tuh..hihi..
Nak dijadikan cerita..gelang dan rantai aku lama da x dicuci..2 bln gitu kot..
kira x shining jugak la aku tengok..
so hari ni agak rajin..bukan rajin la, x de benda nak buat kan..hahaha…
Sebelah kanan tu kapas yang telah digunakan..haha..
nampak sangat lama tak “service”..hohoho…
Cuma calit kapas kat popo amoi den gosok sampai rantai/gelang/cincin berkilat..hehe..
Rantai tu x nmpk sangat la sebab dah lama pakai, so “material” nya menipis..hihi..korang boleh la cuba nanti kat rumah ye..hakhak..
Adiosa..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...